Alla inlägg under december 2009

Av Marina Uppström - 25 december 2009 22:30

Idag firade vi jul med svärföräldrarna. Jag och Erik satt i soffan och så helt plötsligt sprattlade det till i min mage. det var som tre snabba små lätta sparkar.... Jag var inte hungrig och det kändes absolut inte som att det var tarmarna heller. Jag la Eriks händer på magen men då avtog det...Sen tog två veckor ytterligare innan jag kände små men lätta sparkari magen igen. Äntligen är det på gång! Spännande!

Av Marina Uppström - 8 december 2009 20:15

Idag var jag och Erik till barnmorskan. Det var vårt andra besök där. Det togs urinprover, vikt, diverse blodprover m.m Proverna såg bra ut. Sen var det några prover som jag inte fick svar på direkt utan fick ett brev hem, även dessa u.a Inne hos barnmorskan planerades det när det var dags för ultraljud. Tiden vi fick var den 19/1.

Jag hade lite större förväntningar om att fler undersökningar skulle göras men så var icke fallet utan nästa besök blir av i februari. Då har magen förhoppningsvis börjat växa ordentligt för som det är nu så känns det inte alls som om jag är gravid.

Ovido - Quiz & Flashcards