Alla inlägg den 10 februari 2011

Av Marina Uppström - 10 februari 2011 17:39


Idag tog jag mod till mig och packade ner Frida i vagnen och begav mig ut i denna hemska snöstorm-allt för att gå på mamma/bebis/gravid träff i skönsmon!

Det var pest och pina att gå på dessa oplogade trottoarer med snöovädret rakt i ansiktet. Svordomar och förbannelser for ur min mun rätt så ofta men efter mycket om och men kom jag fram. (Ja jag vet, jag hade kunnat tagit bussen men jag tycker att 25 spänn är lite för mycket för att åka knappa 2 km! Dessutom skulle jag stanna halvvägs och köpa fika till träffen!)

Promenaden var tuff men väl framme så ångrar jag inte en sekund att jag gav mig ut i ovädret. Det var så mysigt att träffa andra småbebisar.Den yngsta bebisen var bara 1 månad gammal och vägde 4 kilo och jag tyckte den lilla pojken såg såååå himla liten ut.Sen var det en bebis som var 4 1/2 månad samt en på snart 1 år.... Tänker tillbaka på hur liten Frida var vid 1 månad respektive 4 månader!

Nu väntar kvällsmys med familjen! sängen väntas oss tidigt ikväll då vi för tillfället har en kinkig dotter som är på väg att få tänder och nattsömnen är ej så sammanhängande som tidigare!

/Marina


Ovido - Quiz & Flashcards